Poszukiwany kandydat powinien mieć wyższe wykształcenie oraz minimum czteroletnie doświadczenie zawodowe. Wymagana jest znajomość prawa drogowego, budowlanego, zamówień publicznych oraz przepisów dotyczących inżynierii ruchu. Kandydat musi również posiadać prawo jazdy kat. B i umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Ważne są cechy takie jak samodzielność, rzetelność, dokładność i dobra organizacja pracy.
Do obowiązków kierownika należy między innymi nadzór nad utrzymaniem dróg i mostów powiatu ryckiego, koordynacja prac utrzymaniowych, pomiary natężenia ruchu, kontrola jakości i terminowości robót, a także organizacja zimowego utrzymania dróg. Kierownik będzie współpracował z samorządami, policją, służbami ratowniczymi i Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego.
Praca odbywa się w siedzibie Zarządu Dróg przy ul. Kolejowej 5 w Rykach oraz w terenie. Zatrudnienie jest na pełny etat, na podstawie umowy o pracę, z wynagrodzeniem zgodnym z przepisami dla pracowników samorządowych.
Zgłoszenia należy składać osobiście do 28 sierpnia 2025 roku do godz. 15:00, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Kierownik Sekcji Drogowo-Mostowej”. Dokumenty powinny zawierać list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz oświadczenia.
Pełne informacje dostępne są na stronie Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.