Z okazji jubileuszu 80-lecia Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Dęblinie już w najbliższy piątek, 19 września, szkoła organizuje grę terenową związaną z historią szkoły i z miejscami szczególnie związanymi ze szkołą.
I. Organizatorem gry jest Zespół Szkół Zawodowych nr 1 w Dęblinie. Kierownikiem gry jest Jacek Rayski (608 403 753).
II. Cele:
- przejście wyznaczonej trasy,
- rozwiązanie zadań na punktach kontrolnych,
- odgadnięcie hasła końcowego,
- odwiedzenie miejsc związanych ze szkołą i jej historią,
- wspomnienie osób i ważniejszych wydarzeń związanych ze szkołą,
- integracja środowiska szkolnego i klasowego,
- aktywny wypoczynek
- wychowanie komunikacyjne.
II. Zasady Uczestnictwa:
1. W grze mogą wziąć udział patrole w liczbie do 10 osób plus opiekun, będące reprezentacją klas Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Dęblinie oraz reprezentacje z innych szkół lub organizacji młodzieżowych z Dęblina i okolic.
2. Patrole mogą zgłaszać się do dnia 17 września drogą elektroniczną poprzez wysłanie na adres email (zsz1deblin@interia.pl) wypełnionej i podpisanej przez opiekuna karty zgłoszenia (skan, zdjęcie) lub osobiste dostarczenie jej do sekretariatu Szkoły.
3. Opiekunowie patroli wypełniają w swoich szkołach odpowiednią dokumentację dotyczącą wyjścia grupowego lub wycieczki szkolnej (karty wycieczki, zgody rodziców itp.).
4. Uczestnicy powinni być ubrani stosownie do panujących warunków pogodowych, w tym wygodne obuwie przeznaczone do pieszych wycieczek.
5. Akceptacja niniejszego regulaminu jest warunkiem udziału patrolu w grze. Podpis opiekuna na karcie zgłoszenia będzie traktowany jako akceptację regulaminu przez wszystkich członków patrolu.
III. Przebieg Gry
1. Gra obędzie się 19 września na terenie miasta Dęblin.
2. Start i meta znajduje się w budynku ZSZ nr1 w Dęblinie pod popiersiem Generała Franciszka Kleeberga. Patrole meldują się na starcie u organizatora od 8.30.
3. O 8.50 nastąpi losowanie numerów startowych. Godzina wyjścia patrolu uzależniona jest od tego numeru.
4. Patrole będą wypuszczane na trasę co 5 minut.
5. Patrole będą poruszać się pieszo wzdłuż wyznaczonej trasy odwiedzając po kolei punkty kontrolne, na których wykonywać będą przygotowane zadania. Za wykonanie zadania patrol otrzyma ocenę w skali od 1 do 6 oraz literę lub litery do zaszyfrowanego hasła końcowego.
6. Po zebraniu wszystkich liter uczestnicy rozszyfrowują hasło i prezentują go na mecie.
7. Grę wygrywa ten patrol który uzyska najwyższą średnią ocen oraz rozszyfruje hasło.
V. Uczestnicy gry zobowiązania są do:
1. przestrzegania zasad fair play,
2. nie utrudniania gry innym uczestnikom,
3. przestrzegania zakazu picia alkoholu i używania innych środków odurzających,
4. przestrzegania przepisów ruchu drogowego.
VI. Postanowienia końcowe
1. Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do organizatora.
2. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie rozstrzyga organizator w oparciu o Kodeksu Cywilny.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.