Z okazji jubileuszu 80-lecia Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Dęblinie już w najbliższy piątek, 19 września, szkoła organizuje grę terenową związaną z historią szkoły i z miejscami szczególnie związanymi ze szkołą.
REGULAMIN
I. Organizatorem gry jest Zespół Szkół Zawodowych nr 1 w Dęblinie. Kierownikiem gry jest Jacek Rayski (608 403 753).
II. Cele:
- przejście wyznaczonej trasy,
- rozwiązanie zadań na punktach kontrolnych,
- odgadnięcie hasła końcowego,
- odwiedzenie miejsc związanych ze szkołą i jej historią,
- wspomnienie osób i ważniejszych wydarzeń związanych ze szkołą,
- integracja środowiska szkolnego i klasowego,
- aktywny wypoczynek
- wychowanie komunikacyjne.
II. Zasady Uczestnictwa:
1. W grze mogą wziąć udział patrole w liczbie do 10 osób plus opiekun, będące reprezentacją klas Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Dęblinie oraz reprezentacje z innych szkół lub organizacji młodzieżowych z Dęblina i okolic.
2. Patrole mogą zgłaszać się do dnia 17 września drogą elektroniczną poprzez wysłanie na adres email (zsz1deblin@interia.pl) wypełnionej i podpisanej przez opiekuna karty zgłoszenia (skan, zdjęcie) lub osobiste dostarczenie jej do sekretariatu Szkoły.
3. Opiekunowie patroli wypełniają w swoich szkołach odpowiednią dokumentację dotyczącą wyjścia grupowego lub wycieczki szkolnej (karty wycieczki, zgody rodziców itp.).
4. Uczestnicy powinni być ubrani stosownie do panujących warunków pogodowych, w tym wygodne obuwie przeznaczone do pieszych wycieczek.
5. Akceptacja niniejszego regulaminu jest warunkiem udziału patrolu w grze. Podpis opiekuna na karcie zgłoszenia będzie traktowany jako akceptację regulaminu przez wszystkich członków patrolu.
III. Przebieg Gry
1. Gra obędzie się 19 września na terenie miasta Dęblin.
2. Start i meta znajduje się w budynku ZSZ nr1 w Dęblinie pod popiersiem Generała Franciszka Kleeberga. Patrole meldują się na starcie u organizatora od 8.30.
3. O 8.50 nastąpi losowanie numerów startowych. Godzina wyjścia patrolu uzależniona jest od tego numeru.
4. Patrole będą wypuszczane na trasę co 5 minut.
5. Patrole będą poruszać się pieszo wzdłuż wyznaczonej trasy odwiedzając po kolei punkty kontrolne, na których wykonywać będą przygotowane zadania. Za wykonanie zadania patrol otrzyma ocenę w skali od 1 do 6 oraz literę lub litery do zaszyfrowanego hasła końcowego.
6. Po zebraniu wszystkich liter uczestnicy rozszyfrowują hasło i prezentują go na mecie.
7. Grę wygrywa ten patrol który uzyska najwyższą średnią ocen oraz rozszyfruje hasło.
IV. Bezpieczeństwo
1. Opiekunowie patroli odpowiadają za osoby ze swojego patrolu, w tym za naruszenie porządku publicznego. Organizator nie odpowiada za uczestników.
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zachowania uczestników mogące naruszyć dobra osób trzecich.
3. Organizator nie zapewnia opieki medycznej.
4. Uczestnicy mają kategoryczny nakaz przestrzegania przepisów ruchu drogowego i zachowania szczególne ostrożności, szczególnie w pobliżu peronów, torowisk, przejść dla pieszych oraz w pobliżu rzek i innych zbiorników wodnych.
V. Uczestnicy gry zobowiązania są do:
1. przestrzegania zasad fair play,
2. nie utrudniania gry innym uczestnikom,
3. przestrzegania zakazu picia alkoholu i używania innych środków odurzających,
4. przestrzegania przepisów ruchu drogowego.
VI. Postanowienia końcowe
1. Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do organizatora.
2. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie rozstrzyga organizator w oparciu o Kodeksu Cywilny.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.