Trzy placówki oświatowe z terenu Gminy Stężyca (powiat rycki) otrzymały nowoczesny sprzęt komputerowy w ramach wsparcia finansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). To ważny krok w kierunku unowocześnienia infrastruktury edukacyjnej oraz podnoszenia kompetencji cyfrowych uczniów.
Wsparcie trafiło do trzech szkół, które dzięki temu zyskały nowoczesne urządzenia, które umożliwią uczniom i nauczycielom lepszy dostęp do zasobów edukacyjnych oraz umożliwią bardziej efektywne korzystanie z narzędzi cyfrowych.
Zespół Szkół Publicznych w Stężycy otrzymał łącznie 43 urządzenia, w tym 23 laptopy, 13 tabletów oraz 7 laptopów przeglądarkowych. Dodatkowo szkoła wzbogaciła się o dwa zestawy do zdalnego nauczania. Warto zaznaczyć, że Zespół Szkół Publicznych w Stężycy otrzymał również środki na modernizację szkolnej sieci LAN w standardzie C6aG. Inwestycja ta znacząco poprawi jakość infrastruktury informatycznej placówki, umożliwiając pełne wykorzystanie nowego sprzętu.
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Pawła II w Nowej Rokitni wzbogaciła się o 10 laptopów, 6 tabletów oraz 3 laptopy przeglądarkowe. Ponadto szkoła otrzymała 14 zestawów do zdalnego nauczania, co znacząco wpłynie na jakość nauki zdalnej i hybrydowej.
Zespół Placówek Oświatowych w Pawłowicach zyskał 11 laptopów, które pozwolą na rozwój kompetencji cyfrowych wśród uczniów tej szkoły.
Pozyskane wsparcie stanowi istotny element cyfryzacji lokalnej oświaty, dzięki któremu uczniowie z Gminy Stężyca będą mieli dostęp do nowoczesnych narzędzi edukacyjnych. Dzięki wsparciu w ramach KPO, szkoły te będą mogły skutecznie dostosować swoje metody nauczania do wymagań współczesnego świata, podnosząc tym samym jakość kształcenia w regionie.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.