Do podjęcia pracy na tym stanowisku konieczne jest posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego UE lub EOG, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz niekaralność za przestępstwa gospodarcze czy skarbowe. Kandydat powinien wykazać się znajomością języka polskiego oraz posiadać wykształcenie ekonomiczne i co najmniej trzyletnie doświadczenie w księgowości lub alternatywnie odpowiednie kwalifikacje i dłuższy staż pracy.
Wymagana jest także znajomość zasad księgowości budżetowej, obsługa specjalistycznych programów komputerowych oraz umiejętność korzystania z obowiązujących przepisów, w tym dotyczących finansów publicznych, oświaty, podatków i prawa pracy. Ważne cechy to komunikatywność, dokładność, sumienność oraz odpowiedzialność.
Praca wykonywana będzie w siedzibie administracji przy ulicy Karola Wojtyły 29 w Rykach, na pełny etat, z wynagrodzeniem zgodnym z obowiązującymi przepisami. Dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub przesłać do 22 sierpnia 2025 roku. Oferty złożone po terminie lub niepełne nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.